Általános szerződési feltételek

A Webáruház címe:

www.bohospirit.hu

Teljes jogi név:

Németh András ev.

Adószám: 48948452-1-42

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe:

info@bohospirit.hu

Bankszámlaszám: 16200106-11708881-00000000

Az általános szerződési feltételek elfogadása

1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.

2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

A megrendelés lépései:

1. A termék kiválasztása, kosárba rakása, kosárhoz lépés, a kosárnál kiválaszthatja a szállítás/fizetés módját, azonban ez még nem a végleges és teljes kézhezvételi opció. Majd pénztárhoz lépés, ahol a szállítási és fizetési módokat láthatja, illetve kiválaszthatja. 

2. Ugyan ezen az oldalon a szállítási mód megadása mellett  közvetlenül kitöltendő a megrendelő lap személyes adatokkal (Név,Lakcím,..) Annak helyessége a vevő felelőssége, telefonszám megadása kötelező, mely főként a vásárló érdekeit szolgálja.

3. Ezt követően az alábbi “Megrendelem” gombra kattintva létrejön a szerződés

4. A megrendelés visszaigazolásáról e-mail üzenet érkezik a megrendelőnek

Az adásvételi szerződés létrejötte:

1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)

2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

A termékoldalon megjelenő képek eltérhetnek a valóságtól, azok nem méretarányosak, legtöbbször illusztrációként szerepelnek.

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősíti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Kiszállítás, személyes átvétel

1. A szállítással kapcsolatos árak a “vásárlói információk” menüpontban, illetve a pénztár oldalon olvashatók

2. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

4. A küldemények kézbesítése, szállítása Magyar Posta Zrt.(Budapest, 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.) , illetve a FoxPost Zrt.(3300 Eger, Pacsirta utca 35/A.) futárszolgálattal történik. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Lehetséges fizetési módok

1. Simple bankkártyás fizetés (OTP csoport)

A Simple Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja.
A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a Simple egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a Simple felületén intézhetik fizetésüket.
A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a Simple tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.

MELYEK A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI?

  •  A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a Simple fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
  • A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
  •  A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
  •  A fizetéseredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint a Simple rendszere visszairányítja a webáruház oldalára.

Bővebb információ: https://www.simple.hu/Fooldal

2. Banki átutalás (előre utalás)

Banki átutalással való fizetés a visszaigazoló levélben szereplő számlaszámra.

SimplePay adatovábbbítási nyilatkozat

A SimplePay rendszerén keresztül végzett bankkártyás fizetés esetén a Felhasználó (Vásárló) tudomásul veszi, hogy az Albrecht Nikolett ev. (1041 Budapest, Bárdos Artúr Utca 8.), mint adatkezelő által üzemeltetett www.bohospirit.hu honlap felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatfeldolgozó részére.

Az adatkezelő által továbbított adatok köre: vásárló neve, email címe, számlázási cím adatok szállítási cím adatok.

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg:

http://simplepartner.hu/PaymentService/Fizetesi_tajekoztato.pdf 

SimplePay tájékoztató vásárlóknak: https://www.simplepay.hu/vasarloknak

Adattovábbítási nyilatkozat

Az adatokat védeni kell különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés ellen.

 Elállási jog

A megrendelő a szerződéstől tizennégy munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő tizennégy napon belül visszatéríteni.

Elállási szándékát kérem jelezze nekünk az oldalon feltüntetett elérhetőségen. Kérhet cserét vagy pénz visszatérítést. Eladó kizárólag bontatlan, sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni!
A visszaküldött áru postaköltségei a vásárlót terhelik. Amennyiben árucsere történik, a feladás költségeit a vásárló állja, melyet köteles előre utalással a csomag feladása előtt rendezni. 

Az árut postai ajánlott levélként küldi vissza a vásárló. Amennyiben a csomag vastagsága meghaladja a 2,5 cm vastagságot (díszdoboz esetében), kéretik az árut csomagként feladni. A sérült csomagolású termék nem értékesíthető új termékként, így azt nem áll módunkban visszavenni. A bontatlan, sérülésmentes áru értékét visszatérítjük Önnek az áru beérkezését követő 14 napon belül vagy a megbeszéltek alapján másik terméket küldünk. 

A webáruházban kizárólag új, bontatlan termékek kerülnek értékesítésre.

A termékoldalon vállalt 30 napos elégedettségi garancia nem azonos a vevőt megillető elállási joggal. A vásárló ezen jogát 14 napon túl is gyakorolhatja. Kereskedő vállalja, hogy amennyiben a megrendelő nem elégedett a kézhez kapott termék(ek) minőségével, a megrendelő kérhet cserét, vagy visszatérítést, bontatlan, hiánytalan csomagolású termék nélkül is. Ezen jogát az áru átvételétől számított 30, azaz harminc napig gyakorolhatja és kérheti írásban, vagy telefonon a cserét, vagy visszatérítést. Az árut nem kell visszaküldeni. 
Minőségre vonatkozó kifogások:
– elszakad az ékszer
– az ékszer megkopik, vagy elszíneződik
– könnyen törnek a gyöngyök

Egyéb kifogások, mint az ékszer színe, mérete, típusa nem webáruházunk felelőssége, így a termékeket hasonló kifogások miatt 14 napon túl nem áll módunkban visszavenni, azonban a vásárló gyakorolhatja 14 napos elállási jogát, továbbiakban felmerülő postaköltségeket a vásárló köteles fedezni.

Amennyiben az áru a vásárlón kívül álló okokból meghibásodik, a webáruházunknak kötelessége visszavenni, vagy cserélni a terméket 30 napon belül. Ebben az esetben az esetleges feladás költségei webáruházunkat terheli.

Az értékesítő követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Amennyiben megrendelő postai utánvéttel kéri a szállítást, de a terméket nem veszi át, eladó jogosult a csomagolás és a postai költséget megrendelőre terhelni.

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

A szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 117/1991. (IX.10.) sz. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

d/ Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az ”új „ tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

A fogyasztó az ajánlott napi használati mennyiséget ne lépje túl, a termékeket ne keverje, napon belül ne használja többször

A termék fénytől és nedvességtől védve, kisgyermekek elől elzárva tartandó.

A termékek nem helyettesíti a helyes táplálkozást.

A termékek használata ellenjavallott az összetevőkkel szembeni túlérzékenység és allergia, valamint terhesség esetén.

Minden esetben kérje ki kezelőorvosa, gyógyszerésze véleményét a termék fogyasztásával kapcsolatban.

A termék forgalmazóját semmilyen felelősség nem terheli a termék az előírtak, vagy nem az előírtak szerint történő fogyasztását követő bármilyen mellékhatás, okozott kellemetlenség esetén, vagy közvetlenül/követett módon a termék helytelen fogyasztására visszavezethető rosszullét/baleset/betegség kialakulása esetén, ugyanis azok esetleges jelentkezésére eladó a fogyasztó figyelmét felhívta és a vásárlást megelőzően (az ÁSZF [melynek jelen Felelősségi nyilatkozat is része] elfogadásával) a fogyasztó azokat elfogadta.

Elállási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt:

1 Itt szükséges a vállalkozás nevének, postai címének, és – ha van – telefonszámának, telefax-számának és elektronikus levelezési címének megjelölése.

2 Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése

3 A megfelelő jelölendő”

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

1. Személyes bejelentés

A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta

tónál (Szolgáltató címe). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:

– a vásárló nevét, címét,

– a termék megnevezését, vételárát,

– a vásárlás időpontját,

– a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását,

– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,

– a kifogás rendezésének módját.

Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.

A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.

2. Írásban történő bejelentés

A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ).

Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: – a vásárló nevét, címét,

– a termék megnevezését, vételárát,

– a vásárlás időpontját,

– a hiba bejelentésének időpontját,

– a hiba leírását,

– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

elhasználói személyes adatokat

Érvényben lévő eljárások adatkezelési sérelmek esetén

Milyen harmadik féltől származó adatokat kapunk

Milyen automatizált döntéshozatalt és/vagy profilalkotást végzünk a felhasználói adatokkal

Szabályozott iparág közzétételi követelménye

Close Menu
×

Cart

Kedves érdeklődőnk!

Tájékoztatunk, hogy szabadságolás miatt jelenleg rendeléseket nem tudunk fogadni. Köszönjük a megértést!